„Целта на овој натпревар е да се вклучи дизајнерската заедница, професионалци од областа на графичкиот дизајн и уметници, креативни ентузијасти, како и млади таленти во Северна Македонија да создадат заедно со Амбасадата на Јапонија дизајн кој ќе ја долови суштината на овој многу важен пресврт во односите помеѓу нашите две земји“, соопшти јапонската Амбасада.
Концептуалното решение треба графички и симболично да го покаже пријателството помеѓу двете земји и заедничките вредности кои ги споделуваат двете земји. Треба да има можност да се користи на печатени документи и брошури, како и на веб-сајтови и социјални медиуми.
Највисоко оценети ќе бидат оние идејни решенија кои ќе бидат едноставни, модерни, но со значење. Изборот ќе биде направен од претставници на Јапонската амбасада.
Секој учесник може да поднесе едно или најмногу три идејни решенија. Концепт решенијата се поднесуваат на e-mail адресата [email protected], не подоцна од 20 октомври 2023 година, на полноќ. Покрај концептуалното решение, неопходно е да се наведат податоци за креаторот – име и презиме, телефонски број за контакт.
Потребно е учесниците да вклучат краток опис на нивниот дизајн и инспирација кога го поднесуваат предлогот.
„Основните технички барања се графички предлог за лого и неговите предложени употреби. Логото треба да биде во векторски формат. Независно авторство на сите елементи – ако се користат дополнителни елементи, тие, исто така, треба да бидат поднесени како посебни графички елементи. Ако фајлот надминува 10 MB треба да се користи надворешен линк за преземање. Препорачани графички формати се .pdf .ai, .png,“ пишува во соопштението.
Со поднесувањето на свој дизајн, учесниците се согласуваат авторските права на победничкиот дизајн да се префрлат на Амбасадата на Јапонија, која потоа може да го користи, измени и дистрибуира логото за промотивни и славенички цели.
Сите заинтересирани доколу имаат прашања можат да пишат на е-мејл адресата [email protected]