Попладнево во 14.30 часот, возот за Битола тргна од Железничката станица во Скопје.
Патниците од Велес, Прилеп Битола, Скопје и попатните станици бараат од Железницата повторно да ги врати и другите два воза, кои сообраќаа на оваа релација Скопје-Битола и обратно, а кои беа укинати пред околу два месеци.
Па така, Македонска железниоца може да се „пофали“ дека некако ја одржува оваа возна линија. Но Железница е во речиси тогален колапс бидејќи нема доволно локомотиви, пругите се во истрошена состојба поради што се вози бавно и со чести и големи доцнења. Одамна низ Македонија не сообраќаат меѓународни возови, а пруга државава нема воопшто со две од соседните земји, со Албанија и Бугарија.
И компаниите тргпат големи штети ппради неефикасниот превоз со товарните возови, а од друга страна, најголеми штети сега трпат големите компании бидејќи пругата меѓу Гевгелија и Скопје е во прекин поради напукнати столбови на железничкиот мост кај Стоби.