понеделник, 21 октомври 2024

Најмоќниот 718 родстер досега: Претставен новиот порше 718 спајдер РС (ФОТОГАЛЕРИЈА)

Објавено на

часот

Сподели

Порше ја крунисува линијата на модели со мотор во средина 718 со спортски автомобил дизајниран за максимално уживање во возењето: новиот 718 спајдер РС е верзијата со отворен покрив на 718 кајман ГТ4 РС. За прв пат, атмосферскиот шестцилиндричен боксер мотор со 368 киловати (500 коњски сили) од 911 ГТ3 се одликува со спортски автомобил со мотор во средина со отворен покрив. Истата лесна енергетска единица со дизајн со високи вртежи го движи и тркачкиот автомобил порше 911 ГТ3 куп. Исклучително лесниот и пријатен мек покрив на 718 спајдер РС го прави многу возбудливиот звук на моторот уште пожестоко доживување. Ефектот е дополнително зајакнат со стандардниот лесен спортски издувен систем од нерѓосувачки челик и препознатливите отвори за воздух на страните зад потпирачите за глава.

спајдер

Моторот на новиот 718 спајдер РС е идентичен со оној на купето 718 кајман ГТ4 РС. Шестцилиндричниот боксер мотор, со зафатнина на цилиндрите од 4 литри, кој се врти до 9.000 вртежи во минута и генерира моќност од 368 киловати (500 КС) и максимален вртежен момент од 450 њутнметри. Во комбинација со седумстепениот ПДК менувач со краток сооднос, шестцилиндричниот мотор го катапултира родстерот со две седишта од 0-100 км/ч за 3,4 секунди. Автомобилот ја достигнува брзината од 200 км/ч за само 10,9 секунди. Во споредба со 718 спајдер без ознаката „РС“, новиот врвен опсег не само што располага со дополнителни 59 киловати (80 коњски сили), туку и забрзува до 100 км/ч за половина секунда побрзо. Максималната брзина сега е 308 км/ч наместо 300 км/ч. Како и секој модерен РС модел, новиот 718 спајдер РС е достапен исклучиво со менувачот со двојна спојка (ПДК) на Порше. Овој менувач се префрла преку своите седум брзини со молскавична брзина и гарантира максимални перформанси. Педалите за менување на брзини им овозможуваат на возачите да ги држат рацете на воланот дури и кога рачно менуваат брзини. Алтернативно, возачот може да ја користи ергономски дизајнираната рачка на менувачот на централната конзола. Покрај помоќниот мотор, помалата тежина на новиот модел исто така придонесува за подобри перформанси: со 1.410 килограми, спајдер РС тежи 40 килограми помалку од 718 спајдер со ПДК и всушност е пет килограми полесен од затворениот 718 кајман ГТ4 РС. Спајдер РС ја претставува најновата ознака за врвот на моделската линија започната во 2016 година.

спајдер

Шасијата на 718 спајдер РС користи компоненти од 718 кајман ГТ4 РС и 718 спајдер и е дизајнирана за максимално уживање во возењето низ свиоците. Стандардно доаѓа со Порше активен менаџмент на амортизацијата (Porsche Active Suspension Management – PASM) со спортско подесување и е понизок за 30 милиметри. Тој, исто така, располага со Порше торк векторинг (Porsche Torque Vectoring – PTV) со механички диференцијал за ограничување на пролизгување, лежишта за суспензија со топчести краеви и 20-инчни алуминиумски тркала. Однесувањето на шасијата се карактеризира со остра прецизност на управувањето, како и агилно и крајно неутрално управување.

спајдер

Достапен е и пакет „Вајзах“ за спајдер РС како опција. Исклучително лесните, опционални тркала од магнезиум може да се нарачаат во комбинација со овој пакет опрема особено фокусирана на перформансите. Издувните цевки на спортскиот издувен систем овде се направени од титаниум. Изгледот е инспириран од ограниченото издание 935 од 2018 година. Визуелен белег во внатрешноста на автомобилот е горниот дел од контролната табла покриен со рејс-текс против отсјај. Ексклузивно достапен за купувачите на порше 718 спајдер РС е рачно изработениот хронограф на Порше дизајн – часовник со врвен квалитет од домашната компанија за производство на часовници на Порше во Солотурн, Швајцарија. Дизајниран да одговара на конфигурацијата на автомобилот, особено лесната футрола е изработена од титаниум, бројчаникот е изработен од карбон, а ременот е изработен од кожа иста како на возилото. Роторот на задната страна го повторува соодветниот дизајн на бандажите на 718 спајдер РС.

спајдер

„718 спајдер РС го крева уживањето во возењето на ново ниво за автомобилите со отворен покрив“, вели Андреас Пренингер, шеф на ГТ карс. „Комбинацијата на нашиот непогрешлив ГТ3 мотор, менувачот со кратко шалтање, компактните димензии, малата тежина, тркачката суспензија оптимизирана за патот и максималната отвореност нуди исклучително привлечно и нефилтрирано искуство во возењето“.

спајдер

спајдер

спајдер

спајдер

спајдер

спајдер

спајдер

ТОП ВЕСТИ

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ