сабота, 27 јули 2024

Фолксваген го покажа новиот голф на 50-годишнината: поатрактивен, поинтелигентен и поефикасен (ФОТОГАЛЕРИЈА)

Голф оваа година го слави својот 50-ти роденден – а Фолксваген лансира подобрена верзија на својот бестселер по повод годишнината. Во Македонија ќе биде достапен во втората половина од 2024 годината. Новиот голф импресионира со инфозабавниот систем од следната генерација, поинтуитивен оперативен концепт, поостриот преден и заден дизајн, како и ефикасни системи за возење. Тие вклучуваат плагин хибридни погони со зголемен досег на целосно електрична енергија од околу 100 километри. Покрај тоа, за прв пат, предниот дел на голф го краси осветленото лого на Фолксваген.

Објавено на

часот

Сподели

Томас Шафер, извршен директор на Фолксваген патнички возила: „Голф е во срцето на марката Фолксваген веќе половина век, нудејќи прифатлива мобилност за сите на највисоко технолошко ниво. Ова е токму она на што сега го градиме со новата еволутивна фаза – со уште поголема ефикасност, удобност и квалитет и нов оперативен концепт. Голфот не може да биде подобар од ова“.

Имелда Лабе, член на управниот одбор на Фолксваген за продажба, маркетинг и постпродажба: „Со голф, напишавме уникатна успешна приказна. Голф се залага за Фолксваген како ниеден друг модел. Автомобил за сите генерации. И ова е случај веќе 50 години. Со континуираниот технички развој на новиот голф, сега додаваме уште едно поглавје на оваа успешна приказна“.

Обновени предни и задни и нов дизајн на светлата. Новиот голф и новиот голф варијант може да се препознаат по нивниот нов преден дел. Визуелно дефинираните карактеристики го вклучуваат логото на Фолксваген, кое за прв пат се осветлува на голф, и ново-дизајнираните ЛЕД фарови. Најдобрите кјулајт ЛЕД матрикс светла вклучуваат ново долго светло со високи перформанси со опсег до 500 метри. Нов дизајн добија и ајкју лајт 3Д ЛЕД светлосните групи за задни светла во двете верзии на каросеријата.

Нов инфозабававен систем и интеграција на ЧетГПТ. Во внатрешноста, серијата модели располага со ново развиен, интуитивен инфозабавен систем со слободно стоечки екран на допир (дијагонала на екранот до 32,8 сантиметри). Ова има ергономски оптимизирани и осветлени лизгачи на допир за контрола на температурата и јачината на звукот во основата.

Новини се и подобрениот повеќе-функционален волан и новиот гласовен асистент IDA. Користејќи природен јазик, IDA може да се користи не само за контрола на функциите како што се климатизацијата, телефонот или системот за навигација, туку и за пристап до онлајн информации од сите можни области – од временски прогнози до прашања со општо знаење. Голф во иднина ќе ја има најновата генерација на инфозабавниот систем. Ова го интегрира четботот заснован на вештачка интелигенција ЧетГПТ во гласовниот асистент ИДА. Функцијата може беспрекорно да пристапи до постојано растечката база на податоци за вештачка интелигенција. Патниците можат да комуницираат со автомобилот користејќи природен јазик и да истражуваат содржини што им се читаат на глас додека патуваат.

Паркирањето е олеснето благодарение на новите помошни системи. Маневрирањето со голф и голф варијант е олеснето со новите помошни системи, како што е подобрената функција за помош при паркирање. Кога возите покрај паркинг простор, може да открие дали просторот е доволно голем и соодветно да ја започне постапката за паркирање. Го презема управувањето, како и забрзувањето и сопирањето. Сè што треба да направи возачот е да го следи процесот на паркирање. Покрај тоа, функцијата парк асист про за прв пат ќе биде достапен во голфот, овозможувајќи им на возачите да го водат возилото во и надвор од паркинг местата со својот паметен телефон. Возилото може да се извади од паркинг просторот од далечина, на пример, ако просторот за паркирање е многу тесен. Друга нова карактеристика е системот „ерија вју“ – овде се создава сеопфатен поглед од 360 степени со спојување на четири камери, а соодветната слика се пренесува на екранот на допир на инфозабавниот систем. Ова го олеснува гледањето на рабовите и ознаките на паркинг просторот.

Нова палета на погонски единици. Новите плагин хибридни погони во голфот нудат зголемена моќност и електричен опсег од околу 100 км, а дополнително се опремени со ДЦ функција за брзо полнење. Високо ефикасните благи хибридни погони од 48 волти се особено привлечни за возачите кои немаат ѕидна кутија за полнење дома. Вкупно девет различни опции – благ хибрид (еТСИ), плагин хибрид (ехибрид и ГТЕ), бензинец со турбо полнач (ТСИ) и турбо дизел (ТДИ) – ќе бидат достапни за производната линија во фазата на лансирање. Голф ГТИ стана уште поспортски со дополнителна моќност во споредба со неговиот претходник. Дополнителни деривати на голф ќе бидат воведени сукцесивно во текот на 2024 година.

50 години голф – историја на бестселерот

Првиот голф сериски произведен во серија беше изграден во фабриката на Фолксваген во Волфсбург на крајот на март 1974 година. Официјалното лансирање започна во мај. Пред ова, бубата, а со тоа и комбинацијата на мотор поставен одзади и погон на задните тркала го обликуваа брендот Фолксваген со децении. На почетокот на 1970-тите, првиот голф – како и пасатот, широкото и полото – го означи почетокот на новата ера: онаа на моторот поставен напред и погонот на предните тркала. Модерниот и безбеден концепт на погонски систем, големата флексибилност со задната врата и преклопениот потпирач за грб на задните седишта и дизајнот беа толку убедливи што милионитиот голф излезе од производната лента до октомври 1976 година.

Но, тоа беше само почеток: во седумте генерации што следеа, голф секогаш беше тој што ја правеше достапната мобилност со највисоките стандарди на технологија достапна за секого. Доаѓаше со технологија како што се контролиран катализатор и ефикасни погонски системи, а дополнително нудеше безбедносни карактеристики како што се системот против блокирање на сопирањето, воздушните перничиња или првиот систем за погон на сите тркала во производната линија. Тајната зад успехот на голфот се должи и на фактот дека дизајнерите ја пренеле ДНК од првата генерација на неговите наследници, со што го негувале класичниот дизајн на голфот.

Удобноста, квалитетот и иновативните системи за помош добиваа значење со секоја генерација и продолжуваат да поставуваат стандарди денес. Во текот на изминатите 50 години, голф стана високо- технолошка компактна класа сама по себе – оваа дури стана позната како „голф класа“ по само неколку години. Моделот има освоено безброј награди и компаративни тестови дома и во странство. Следеа различни деривати како што се варијант, кабриолет и спортсван; целосно електричните е-голф и спортските модели, со кратенката ГТИ, ГТД и ГТЕ и водечкиот голф Р брзо се етаблираа. Голф беше еден од првите автомобили во сегментот кој понуди асистирано возење преку травел асист. Друга иновација во голфот беше дебито на технологијата која може да обезбеди рано предупредување за опасност.

До денес, повеќе од 37 милиони голфови се продадени во осумте генерации. Голф е цврст столб за марката Фолксваген и секогаш може да се прилагоди како двигател на иновациите. Со новата еволутивна фаза, брендот се надоврзува токму на тоа – со зголемена ефикасност, удобност и квалитет и паметен оперативен концепт.

 

ТОП ВЕСТИ

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ