Изложбата ја отвори проф. д-р Владимир Мартиновски.
„Зошто не сега …? е евокативно истражување на контрасти, медиуми и уметнички потенцијал на монохроматското. Во срцето на уметничкото изразување лежи меѓусебната игра на контрасти, каде што разликите го обликуваат наративот на заедничката визија. „Хроматски контрасти: сенки, отсуство и рефлексија“ обединува тројца препознатливи македонски уметници – Страхил Петровски, Ангел Коруновски и Лазе Трипков – чии дела ги истражуваат димензиите на монохроматската, црната и апстракцијата. Оваа тријада на медиуми, стилови и перспективи се спојува за да ги осветли длабоките начини на кои отсуството и присуството можат да ја обликуваат нашата перцепција за реалноста. Во нивните уникатни пристапи кон црното како доминантна сила, овие уметници поставуваат убедливо прашање: зошто да чекаме да се вклучиме во длабоките можности на сегашниот момент’, вели Мартиновски.
Делата на Петровски нè повикуваат да се соочиме со минливата природа и да го перципираме светот околу нас, од еден поинаков агол на гледање. Прашањето: Зошто не сега …? резонира во неговите слики, објекти и инсталации и нѐ „принудува“ да го видиме она што инаку би можеле да го занемариме и пропуштиме во одредени моменти од нашето битисување.
Уметноста на Коруновски ги предизвикува гледачите да се соочат со прашањето „Зошто не сега …?“ како покана за пауза, за задржување и за вклучување во емоционалната тежина на сегашноста. Во неговото црно, нема празнина, туку бесконечен пејзаж на контемплација.

Дизајните на Трипков не се статични – тие вибрираат со енергија што зборува за итноста на сегашноста. Неговите композиции се визуелен потсетник дека структурата и спонтаноста можат да коегзистираат и дека „Зошто да не сега …?“ е повик да се прифати хармонијата и во мислата и во делувањето.
Заедно, нивните дела го предизвикуваат поимот црно како отсуство, трансформирајќи го во богат спектар на емоции, текстура и форма.