Одреден им е домашен притвор од три месеци.
Со оваа одлука на судот, никој од 13-те уапсени по падот на стреата повеќе не е во затворски притвор.
Како што беше објавено на 18 јуни, Апелацискиот суд делумно ги прифати жалбите на адвокатите на одбраната и им го прекина притворот на Љиљана Милиќ Марковиќ, Зорица Славковиќ Марјановиќ, Душан Јанковиќ, Милан Спремиќ и Дејан Тодоровиќ.
Претходно, вонпретресниот совет на Вишиот суд во Нови Сад на 29 мај одлучи да го замени притворот на осомничените Небојша Шурлан, Слободан Наумовиќ, Милан Јелкиќ и Марина Гавриловиќ со домашен притвор.
На 12 јуни, притворот на Зорица Славковиќ Марјановиќ беше исто така укинат и заменет со забрана за напуштање на станот.
Обвинението, кое обвинителството го поднесе на 30 декември, беше вратено кон средината на април од страна на Вишиот суд во Нови Сад „на доработка“ со образложение дека „е потребно подобро разјаснување на предметот за да се испита неговата суштина“.
Со тоа, постапката беше вратена во фаза на истрага.
Меѓу 13-те лица опфатени во обвинението на обвинителството на Нови Сад се и поранешниот министер за транспорт Горан Весиќ, неговата соработничка во министерството Анита Димоски и поранешната директорка на Српска железничка инфраструктура Јелена Танасковиќ.
Тројцата, како и поранешниот директор на Српска железничка инфраструктура Небојша Шурлан, се товарат за тешко кривично дело против општата безбедност, во врска со кривичното дело предизвикување општа опасност.
Танасковиќ и Димоски веќе се во домашен притвор, додека Горан Весиќ се брани од слобода.
Меѓу обвинетите, кои беа ослободени од притвор, се проектанти и лица задолжени за контрола и надзор.
Тие се товарат за сериозно кривично дело против општата безбедност, во врска со неправилно и неправилно извршување на градежни работи.
Постапката ја води и Вишото јавно обвинителство во Белград, кое на почетокот на март поднесе обвиненија за пропустите што доведоа до паѓање на стреата.
Реконструираната зграда на Железничката станица во Нови Сад беше официјално отворена само четири месеци пред паѓањето на стреата, со порака дека реновираната зграда ги надминува европските стандарди.
Несреќата доведе до масовни протести во Србија со кои се бара одговорност за несреќата од властите.
Протестите, кои ги предводеа студенти во последните месеци, станаа симбол на пошироко незадоволство од владеењето на правото во Србија – заедно со прашањето дали небрежноста и корупцијата на системот доведоа до паѓање на стреата и загинување на 16 лица.