Тенденцијата е, нагласи Кошутиќ, е Железници-транспорт да достигне просечен годишен приход меѓу 12 – 13 милиони евра како што беше во 2012 година.
Како што изјави Кошутиќ, 70 отсто од долгот на Железници-транспорт, 13,5 милиони евра, колку што вкупно бил пред пет месеци, не е од оперативното работење, туку од некомпетентност и несовесно работење. Многу е едноставно, истакна директорот, да се направи долг кога не се плаќало апсолутно ништо, независно дали станувало збор за 7 500 денари за електронско следење на Службен весник или пет милиони денари за струја.
„Жално е, а има низа субјективни причини поради кои изминативе години е направена црна слика за железницата. Невозможно е секаде товарната железница да биде профитабилна, само кај нас да е непрофитабилна во изминатите пет години, а имаме 220 километри пруга од Табановце до Гевгелија“, напомена Кошутиќ, одговорајќи на новинарски прашања.
Тој ги оправда ланските протести на вработените со образложение дека очекувале работа и месечни примања, но, никој, нагласи, не се грижел за тоа.
„Главен предизвик кога бевме избрани беше луѓето во трите големи претрпиајтија, Железници-транспорт, Железници-инфраструктура“ и Македонски пошти да земаат плата. Од јули лани нема никаков проблем со тоа, а гледаме и први добри резултати. Пристапивме менаџерски, прво гледавме да ја стабилизираме компанијата, а потоа и да доаѓаат резултати“, истакна вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски.