четврток, 24 октомври 2024

Домашни земјоделски производи преку интернет страница

Националната федерација на фармери (НФФ) информира дека потрошувачите веќе имаат можност директно, онлајн, да порачуваат земјоделски производи и преработки преку платформата www.efarm.mk. Ајвар, мармалади, сокови, маџун и сирење, одгледани во еколошки здрава средина, се само дел од достапната палета производи.

Објавено на

часот

Сподели

Со купувањето на овие производи, нагласува НФФ, освен што се поддржуваат домашните производители, се помага и развојот на руралните подрачја и засилуваат социјалниот и економскиот аспект на заедницата.

Платформата е достапна на македонски, англиски и албански јазик. Содржи информации за земјоделските производители и нивните производи, за нивни автентични фотографии и контакти. Креирана е од НФФ и надградена преку проектот „Поддршка на пазарните врски за руралното население со акцент на лицата со попреченост, руралните жени и други ранливи групи” на Германското друштво за меѓународна соработка (ГИЗ).

-На домашното земјоделско производство може најмногу да му се верува. Треба да си го зачуваме и да ја зголемиме неговата продажба. Во моментот на платформата има 153 земјоделки и земјоделци кои ги промовираат своите производи, квалитетни и одгледувани во еколошки здрава средина. Сега, со само еден клик сте веќе на местото кое го барате, стапувате во контакт со земјоделецот и за кусо време или лично си ги купувате производите или ви ги испраќаат преку превоз до дома. На www.efarm.mk ќе најдете ајвар, мармалади, сокови, маџун, сирење и други земјоделски производи и преработки од вредните раце на нашите земјоделки и земјоделци, наведува Федерацијата.

Според НФФ, www.efarm.mk е дел од кампањата на Националната федерација на фармери „Купувајте домашни земјоделски производи”.

Проектот „Поддршка на пазарните врски за руралното население со акцент на лицата со попреченост, руралните жени и други ранливи групи” е поддржан од страна на Германското друштво за меѓународна соработка GIZ, во рамки на проектот „Поддршка на диверзификацијата на економските антивности во руралните подрачја на Југоисточна Европа(SEDRA II)“ чија цел е да ги зголеми пазарните релации за руралното население со особен акцент на лицата со посебни потреби, руралните жени и другите ранливи групи за да им се обезбедат можности за создавање нови или дополнителни работни места, како и можности за зголемување на нивните приходи.

ТОП ВЕСТИ

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ