„Услугата и досега беше достапна на порталот, но иако можеше да се аплицира во секое време, сепак издавањето на е-државјанството беше можно само во работно време. Отсега услугата станува целосно дигитална и граѓаните може да аплицираат во секое време и за само една минута по поднесувањето на барањето, доколку е сѐ во ред, добиваат позитивен одговор и можат да го симнат документот од системот. Дигитализацијата на услугите и на процесите во Министерството е еден од нашите врвни приоритети како Влада и како Министерство. Граѓаните заслужуваат брзо и ефикасно да ги добиваат своите документи кои институциите се должни да им ги обезбедат. Дополнително процесите на дигитализација во огромен процент ја намалуваат можноста за корупција од којашто страда нашето општество, така што преку дигитализацијата се води и борбата со корупцијата“, изјави министерот Панче Тошковски.
Националниот портал uslugi.gov.mk минатата недела беше ребрендиран и редизајниран од Министерството за дигитална трансформација и е централен портал каде што се достапни сите електронски услуги на институциите во државата.
Тошковски потенцираше дека се Министерството за внатрешни работи забрзано работи и на дигитализација и на други услуги кои ќе бидат достапни за граѓаните во следниот период.