Брајан Бедфорд им рече на новинарите на маргините на авиосаемот во Висконсин дека ФАА може да потврди со голема доверба дека немало механички проблем со единицата за контрола на горивото на авионот.
Тој нагласи дека вработените во ФАА ги отстраниле единиците, ги тестирале и им дозволиле на инспекторите да влезат во авионите и да ги проверат, додавајќи дека проблемот не се должи на ненамерна манипулација на контролите за гориво.
Истрагата за несреќата на Ер Индија, во која загинаа 241 лице во авионот и 19 на земја, е фокусирана на прекинувачите за контрола на горивото на Боинг 787.
Боинг и Ер Индија сè уште не ги коментирале наводите.
Прекинувачите нормално го контролираат протокот на гориво до моторите на авионот, дозволувајќи им на пилотите да ги стартуваат или запрат на земја или рачно да интервенираат за време на дефекти на моторот во лет.
Ер Индија оваа недела соопшти дека компанијата ги завршила превентивните инспекции на механизмот за заклучување на прекинувачите за контрола на горивото на сите авиони 787 и 737, без откриени проблеми.
Прелиминарниот извештај на Одделот за истрага на авионски несреќи на Индија претходно овој месец покажа дека прекинувачите за гориво се исклучиле речиси истовремено кратко време по полетувањето, што предизвикало губење на моќноста на моторите.
Ројтерс минатата недела објави дека видеото од пилотската кабина од летот на Ер Индија од Ахмедабад до Лондон сугерира дека пилотот го прекинал снабдувањето на моторите со гориво.






