Ноќта меѓу саботата и неделата се случи тешка сообраќајна несреќа во близина на белградската населба Запад 65, во која загина тричлено семејство. Несреќата ја предизвикал Никола Ѓокиќ, кој во моментот на судирот возел со брзина од 132 км/ч. Бил под дејство на алкохол и марихуана и поминал на црвено светло.
Според сомневањата на обвинителството, Ѓокиќ грубо ги прекршил сообраќајните прописи додека го возел своето ауди А4 на улицата Кошар околу 45 минути по полноќ. Иако на семафорот му било црвено, тој не застанал, туку со брзина од 132 км/ч, на делница каде што ограничувањето е 50 км/ч, влегол во раскрсницата со улицата Омладински бригади.
Во тој момент, тој силно удрил во автомобил хјундаи кој го управувала Д.К., со предниот дел од своето возило. Таа доаѓала од спротивната насока и вртела лево, а ѝ било вклучено зелено светло на семафорот. Поради силата на ударот, хјундаито било фрлено и удрило во семафор и столб за осветлување.
Возачката Д.К. починала на местото на несреќата, како и нејзините сопатници Б.Ж. и М.Ж. Тешки телесни повреди добил Ј.П., патник во аудито на Ѓокиќ.
Шапиќ порача дека исходот од сообраќајната несреќа би бил поинаков доколку на таа раскрсница имало кружен тек, односно доколку немало свртување лево.
„Се обидуваме да го направиме она што, инаку, е тренд низ целиот свет, кога станува збор за вртењето лево. Да не беше тоа свртување лево од Булеварот на хероите на Кошаре, тие тројца луѓе веројатно ќе беа живи денес. Верувам дека оваа сообраќајна несреќа го погодила секој што видел што се случило“, истакна Шапиќ.
„Да не зборуваме за фактот дека ако имало кружен тек, тој возач не би можел да вози со 150 км/ч. Се смееја дека градиме кружни текови и ставаме семафори, а семафорите се стандардни веќе 20 години во Европа. А за да се овозможи проток на сообраќајот, мора да се направи безбеден“, додаде тој.
„Ќе воведеме стандарди што постојат долго време во светот, а тоа е што помалку да се свртува лево и да има што е можно повеќе еднонасочни улици“, најави градоначалникот на Белград.






