Според неодамна објавените патенти, Нетфликс развива системи за вештачка интелигенција што би ја персонализирале видеосодржината, како што се трејлери за филмови и серии.
Главната идеја е на секој корисник да му се покаже единствена верзија на трејлер за одредена содржина, приспособена на неговите конкретни интереси.
Со други зборови, ова значи дека трејлерот за истиот филм би можел да изгледа сосема различно за различни корисници. За да го направи ова, системот би морал да ги анализира податоците за секој корисник, вклучувајќи ги и нивните навики за гледање. На пример, на љубителот на акција во трејлерот би му биле прикажани акционите сцени.
Сè е базирано на персонализиран пристап кон прикажување на содржината, а се споменува и друг патент, кој се однесува на подобрување на интерактивната содржина.
Новата технологија користи машинско учење за да ги направи интерактивните приказни уште поперсонализирани. Наместо однапред дефинирани дејства, системот би понудил избори што се приспособени на профилот на гледачот.
Корисниците треба да добијат впечаток за поголемо влијание врз текот на приказната, што би ги зголемило ангажманот и времето поминато на платформата.