Дебелите црни линии и живописните бои обликуваат сложени фигури, додека сините акрилни точки создаваат чувство на единство.
Делото, кое комбинира акрил, маслени пастели и колаж на платно со дрвена структура, е водечко на аукцијата за современа уметност во Кристи на 14 мај во Њујорк, а се проценува на вредност помеѓу 20 и 30 милиони долари.
Делото „Бејби бум“ зрачи со духовен симболизам и историски референци, комбинирајќи автобиографски елементи со мотиви како што се ореоли, круни и трновидни венци кои алудираат на религиозна иконографија и страдање.
Изабела Лаурија од Кристи истакнува дека триптихот потсетува на ренесансните олтарски дела и содржи слоеви на уметнички и семејни значења. Референцата на линијата Д на метрото во Њујорк го поврзува делото со раните графити на Баскијат под псевдонимот САМО, додека визуелните елементи како што се шини, африкански маски и црвени кругови додаваат сложеност и политичка димензија на композицијата.
Во делото Бејби бум, железничките пруги, чест мотив во опусот на Баскијат, симболизираат лично и колективно патување, веројатно алудирајќи на ропство, креативен развој, циклуси на зависност и ментално здравје. Кругови и шини го поврзуваат уметникот со неговите родители – неговата мајка Матилда, која го поддржувала неговиот уметнички талент, и неговиот татко Жерар, чија строга дисциплина го обликувала неговиот бунт.
Делото од 1982 година, „прекрасните години“ на Баскијат, се смета за најлично достигнување на уметникот и е изложено на над 20 изложби, вклучувајќи ја и историската самостојна изложба во галеријата ФУН.
Насловот на сликата потекнува од периодот по Втората светска војна (приближно 1946–1964), што се совпаѓа со раѓањето на Баскијат на 22 декември 1960 година. Во тоа време, Соединетите Американски Држави доживеаја нагло зголемување на бројот на раѓања по падот за време на Големата депресија и воените години. Враќањето на војниците, економскиот просперитет и општествените промени доведоа до „бум“ на наталитетот.
„Сликата е купена во 2001 година и е во истата колекција веќе 24 години. Мислам дека она што го гледаме на пазарот сега е дека исклучителните примери достигнуваат високи цени и конечно го добиваат признанието што го заслужуваат. Мислам дека цена од 20 до 30 милиони долари е многу фер за квалитетот на самата композиција“, изјави Лаурија. „Навистина е извонредно уметничко дело, а ова е еден од тие примери.“