Порше повторно го лансира 911 карера С. Во рамките на карера модели, јазот помеѓу 911 карера и 911 карера ГТС T-хибрид е значително намален. Неговиот погон е суштински надграден и сега постигнува нивоа на перформанси кои претходно беа резервирани за 911 карера ГТС од претходната генерација. Дополнително, продолжениот список на стандардна опрема и значително зголемените опции за дополнителна опрема во споредба со 911 карера го прават атрактивен нов член на семејството на модели на карера. Спортскиот автомобил е достапен во верзии купе и кабриолет.
Култниот 3,0-литарски твин-турбо боксер мотор со шест цилиндри е фундаментално надграден во новиот 911 карера С. Резултатот е значително зголемување на моќноста со истовремено намалување на емисиите. Неговата моќност од 353 киловати (480 КС), со вртежен момент од 530 њутнметри, претставува зголемување од 22 киловати (30 КС) во споредба со неговиот претходник. За да се постигнат овие зголемени перформанси и ефикасност, Порше постави нови турбополначи и со големо оптимизирање на ладењето на воздухот. Новиот спортски автомобил сега се базира на дизајнот на моделите 911 турбо од претходната генерација. Карера С купе забрзува од нула до 100 км/ч за 3,3 секунди и достигнува максимална брзина од 308 км/ч. Осумстепениот менувач на Порше со двојна спојка (ПДК) ја пренесува силата на тркалата.
Проширена листа на стандардна опрема со ексклузивни опции
Порше значително ја надгради стандардната опрема во карера С, која вклучува нови фелни карера С од 20/21 инчи, спортски издувен систем со издувни цевки во сребрена боја и Порше торк векторинг плус (ПТВ+). Новиот систем за сопирање претставува значително подобрување во односот на динамиката на возењето. Системот, познат од 911 карера ГТС и стандардно доаѓа со црвени шепи на сопирачките и дискови со димензии од 408 милиметри напред и 380 милиметри одзади, со што се обезбедува извонредно запирање.
Достапни се дополнителни опции за подобрување на перформансите како карбон-керамички сопирачки и спортската суспензија ПАСМ, која се одликува со 10 милиметри помала висина на возење во комбинација со управување на задните тркала. Хидрауликата на амортизерите е оптимизирана во споредба со претходникот, обезбедувајќи уште подобрени возни карактеристики со зголемена прецизност и рафинирана реакција. Управувањето, во комбинација со управувањето на задната оска, е подиректно, а прецизноста на предната оска е дополнително прилагодена. Ова обезбедува уште поагилно и директно управување, а истовремено значително ја зголемува стабилноста при големи брзини.
Елегантна внатрешност
Врвните стандарди за квалитет и ексклузивност во карера С се подеднакво забележливи и во внатрешноста. Стандардно доаѓа со кожен пакет во црна боја. Седиштата, потпирачите за глава, контролната табла, панелите на вратите и опционалниот систем на задните седишта во купе се обработени со мазна кожа. Како и кај останатите варијанти на карера, преклопните задни седишта се достапни без дополнителни трошоци како алтернатива на стандардниот распоред со две седишта.
Достапна е и опција со уште пообемна употреба на кожа во внатрешноста, која покрива големи површини – вклучувајќи ја фиоката пред совозачот, страничните панели и задниот дел на седиштата. Во целата понуда на опрема, карера С добива надградената стандардна опрема што се наоѓа во целата серија модели. Ова вклучува матрикс ЛЕД фарови и безжичен полнач за паметни телефони. Опциите вклучуваат систем за подигнување на предната оска, иновативните ХД-матрикс ЛЕД фарови и пакетот спорт хроно, вклучувајќи ја апликацијата Порше трек пресижн, која е идеална за тркачките денови.
Новиот 911 карера С сега е достапен за нарачка како купе и кабриолет со погон на задните тркала.