На состанокот, директорот на АВМУ, Зоран Трајчевски информира за активностите поврзани со спроведените надзори врз радиодифузерите, операторите на јавни електронски комуникациски мрежи, издавачите на печатени медиуми, изречените мерки јавна опомена, изработените анализи и студии, активностите на полето на меѓународната соработка и европската интеграција.
На состанокот беа презентирани и наодите од анализата „Родот во медиумите 2024 – Родовите прашања и начинот на претставување на жените и мажите во ударното време на националните телевизии“, изработена за потребите на Агенцијата.
Резултатите од анализата покажаа дека во ударните термини на телевизиите најмногу се емитуваа серии и серијали (45 проценти), по што следуваа информативните емисии со 24 проценти и играните филмови со 22 проценти, а најмалку застапени беа документарните програми со 5 проценти, како и хумористичните и музичките програми со по 2 проценти, соопштија од АВМУ.
Анализата е достапна на веб страницата на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги