сабота, 5 април 2025
Интервју

Павел Андреев: Платформа за донации за оние кои имаат потреба

Во свет во кој често се доведува во прашање довербата во доброволните кампањи, платформата на Павел Андреев докажува дека транспарентноста и доброволната организација можат да одат рака под рака. Како да се изгради платформа која поврзува илјадници дарители со луѓе кои имаат потреба? Кои се предизвиците со кои се соочува ваквиот случај и како да се осигура дека секоја донација ќе го достигне вистинското место? Во овој разговор, Павел Андреев, кој има 33 години, ја споделува својата приказна, принципите што ја водат платформата и неговата визија за иднината на донацијата.

Објавено на

часот

Сподели

Kако дојдовте до идејата за создавање на платформа за собирање средства? Кажете ни за почетокот?

– Мојата желба да ѝ помогнам на заедницата ме поттикна да организирам мали доброволни кампањи со пријателите насочени кон постари луѓе на кои им е потребна. Сепак, наскоро сфатив дека рачниот процес на собирање и дистрибуција на средства е неефикасен, па ја создадов платформата за да биде поструктуирана и да има одговорност. Платформата во Бугарија ја користеа само мојот колега и најблиските. Првата јавна кампања беше лансирана од случајна жена која се најде на страницата, побара да собере средства за две деца кои ги загубија своите родители за време на ковид пандемијата. Ги собравме потребните средства и им помогнавме на децата.

Овој успех ја покажа потребата за создавање на сигурна платформа за групно финансирање што ќе ги олесни донациите. Така е создадена PavelAndreev.ORG – со идејата за обединување на луѓето околу значајни кампањи и причини.

Како еден човек кој почнал со мали кампањи меѓу пријателите, успева да организира платформа за собирање средства од големи размери?

– Ова не е планиран успех, како што може да се види од претходното прашање, туку природен резултат на мојата желба да создадам производ со вистинска општествена вредност. PavelAndreev.ORG решава сериозен јавен проблем со олеснување на донациите и обезбедување транспарентност.

Што се однесува до обемот, верувам дека од самиот почеток ги имав клучните квалитети за развој на платформата: решителност, упорност и посветеност. Деноноќната работа и стремежот за подобрување на услугата е она што ја направи платформата успешна.

Кои се вашите стратегии за градење доверба во Македонија и кај македонските дарители?

– Во моментов го применувам овој принцип во пракса – стојам пред вас со моето лице и име, отворено споделувајќи како функционира платформата. Се надевам дека не само што ќе привлечам еднократни донации, туку и ќе создадам публика и долгорочни односи со луѓе кои се препознаваат во нашата мисија и сакаат да бидат дел од нашите кампањи подолг временски период.

Всушност, за секоја земја има посебен пристап и по што се дефинира?

– Да, пристапот е различен во секоја земја, бидејќи културните карактеристики, ставовите кон донациите и довербата во онлајн платформите варираат. Сепак, она што е вообичаено насекаде е мојот личен бренд и мојот отворен говор пред публика. Транспарентноста е клучот за градење доверба, без оглед на географската локација.

Која приказна или кампања најмногу ве допре со текот на годините? Дали има конкретен случај што остави неизбришлива трага врз вас и Ве мотивираше уште повеќе?

– Со текот на годините ме трогнаа многу приказни и кампањи. Ако зборуваме за Македонија, кампањите на Виктор и Ангела се оние кои нѐ допираат и нѐ потсетуваат на моќта на човечката добрина и емпатија. Приказната на Виктор е особено импресивна – за неколку дена беа собрани речиси 100.000 евра, што е редок пример за солидарност и сочувство. Еден млад татко, кој тукушто отвори нова страница во својот живот, се соочува со тешка дијагноза. Тешко е да се остане рамнодушен. Не помалку инспиративна е приказната за Ангела, самохрана мајка која со години чекаше на лекување додека нејзината состојба не се влоши. Помина низ огромно искушение, но со поддршка на дарители успеа да ја добие потребната операција. За разлика од некои други кампањи, кои досега беа успешни само финансиски, бидејќи самиот третман бара време, Ангела помина низ најтешката фаза- операција, и успешно се опорави. Овие приказни ме мотивираат уште повеќе да верувам дека секоја навремена помош, мала или голема, може да промени нечиј живот.

Дали чувствувате разлика во менталитетот на македонските дарители во споредба со оние од другите земји?

– Вие сте исклучително емпатичен народ – и горенаведените приказни, како и нивниот развој, се доказ за тоа. Единството со кое се здруживте за овие кампањи покажува колку емпатија и заедништво се развиваат во вашето општество.

Дали сте сретнале луѓе кои се сомневаа во вас и вашата платформа? Како реагирате на ова?

– О да, се разбира! Никој не ме пречекува со раширени раце или со платформа. Луѓето се секогаш скептични, понекогаш дури и негативни. Но, јас целосно ги разбирам-па дури и поттикнувам скептицизам. Ова само ме мотивира да се докажувам уште повеќе секој ден – и како професионалец и како платформа како безбеден и транспарентен „партнер”. Мојата цел е да ги сменам ставовите и ставовите на луѓето – од сомнеж во доверба, од скептицизам до позитивни промени и акција.

Кои се најчестите стравови и грижи на дарителите? Како вашата платформа ги надминува?

– Еден од најголемите стравови на дарителите е дали собраните средства се во безбедни раце и дали можат да бидат украдени? Кој стои зад платформата и дали постои? Ние ги надминуваме овие сомнежи преку целосна одговорност и транспарентност. Веб страницата јасно покажува колку пари се собрани, колку активни кампањи се во тек и како се дистрибуираат донациите. Дарителите се информирани и можат да донесат информирана одлука. Со текот на годините, ја докажавме нашата сигурност, а довербата во нас расте токму поради тоа. Покрај тоа, за уште поголема безбедност, ние пренесуваме донации директно во болниците за медицински кампањи. Нашиот вработен контактира со медицинската установа, ја потврдува банкарската сметка и потврдува присуство на одреден пациент. На овој начин, ние осигуруваме дека средствата пристигнуваат токму таму каде што се потребни.

На крајот од интервјуто, што би сакале да им посакате на нашите читатели?

Им посакувам добро здравје, инспирација и соодветна мотивација! Да не заборавиме дека „секоја кауза вреди” – таа само го чека својот соодветен дарител, а тоа би можеле да бидат тие!

Комерцијален текст

ТОП ВЕСТИ

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ