четврток, 11 декември 2025

Зошто Порше имал свој примерок од БМВ 2002

Производителите на автомобили со децении вложуваат огромни напори за да го сокријат изгледот на своите идни модели. Порше е во тоа особено иновативен.

Објавено на

часот

Сподели

Порше направил прилично паметен потег за време на развојот на моделот 924. Наместо да развиваат сопствена маска за прототипот, тие ја префрлиле својата механика во масовно произведен модел. Бидејќи 924 беше првиот Порше со преден мотор и немаше претходник чија каросерија можеа да ја позајмат, инженерите од Цуфенхаузен добиле необична идеја.

За да го прикријат развојот на она што интерно го нарекувале EA425, Порше купиле примероци на БМВ 2002 и опел манта од првата генерација и ги претвориле во тест возила. Самиот 924 беше еден вид колаж од делови на Фолксваген и Ауди. Кога во 1976 година пристигна како наследник на 914, производството се одвивало во фабриката на Ауди во Некарсулм.

Инаку, проектот заживеал дури откако Фолксваген се откажал од својата верзија и одлучил да работи на широко, модел со погон на предните тркала базиран на голфот. Водено ладениот 2,0-литарски четирицилиндричен мотор доаѓа од ауди 100, а само десет години подоцна 924 С доби вистински мотор на Порше, 2,5-литарскиот четирицилиндричен мотор од 944.

Порше сè уште користи креативни методи на прикривање. Тие ставаат налепници кои имитираат постари фарови и задни светла, а повеќето од нивните прототипи се црни, со дополнителни слоеви фолија во боја на каросеријата за да ги збунат гледачите. Дури и на првите примероци на тајкан им вградуваа лажни издувни цевки за да изгледаат обична панамера на бензин.

Дури и денес сме сведоци на слична практика. Неодамна Ферари беше фатен како го крие својот прв електричен модел под школката на масерати леванте дури и со комично лажни издувни цевки.

ТОП ВЕСТИ

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ