Зборувајќи на завршниот настан на Автомобил на годината 2026 во Барселона, Камболив кажа дека лично би „притиснал“ моделот со погон на сите четири тркала да влезе во производство, опишувајќи го како шлаг на тортата за новата гама на мали електрични возила на Рено.
Според него, моделот саван би бил особено привлечен за клиентите во земјите од северна Европа, каде што возилата со погон на сите четири тркала се многу барани. Технички, моделот 4×4 би користел дополнителен електричен мотор за погон на задната оска, наместо класичен механички систем. Камболив додаде дека единствената причина за одложување на одлуката досега е процесот на утврдување на стратегиските приоритети.

Новиот рено 4 е дел од ретро офанзивата на францускиот производител, следејќи го моделот рено 5 и претходејќи му на новото твинго. Сите три модели се инспирирани од некои од најпознатите икони на Рено од минатото. Сепак, Камболив нагласи дека „ретро дизајнот не е правило“ за идните модели на марката.
Тој истакна дека моделите од следната генерација во повисоките сегменти ќе бидат значително повеќе ориентирани кон иднината и нема да се потпираат на дизајнот од минатото.

„Овој рецепт (ретро) е многу интересен кога пакувањето и димензиите се соодветни за него. А за рено 5, тој нуди можност за евоцирање емоции, истовремено да биде способен и да ги убеди луѓето кои се двоумат (да преминат на електричен погон). Но, тоа само по себе не е правило. Тоа е правило кога се исплати за клиентите, но ние не се држиме до него како правило. Ќе видите наши автомобили кои се сосема различни од минатото.“
Пошироко гледано, Камболив потврди дека водечкиот принцип на Рено останува „joie de vivre“ – францускиот термин за „радост на живеењето“. Тој нагласи дека компанијата се потпира на „125 години вредност“, а не само на серија успешни помали модели од нејзината понова историја.






