Накратко, инсталирањето на плагин хибриден систем во 911 би барало премногу промени во автомобилот за да се прилагоди на потребната технологија. Сето ова би довело до зголемување на масата, но и на димензиите на возилото.
Порше 911 не беше досега исклучок. Растеше низ генерациите, а со тоа дојдоа и нови килограми. Автомобилот е побезбеден, полуксузен, поспособен и од неодамна е електрифициран. Кога станува збор за второто, Порше ќе застане тука бидејќи за сè друго би морало да го промени препознатливиот облик на овој автомобил. Имено, ова е предуслов за да може да се вклопи поголема батерија и плагин хибриден систем.

Франк Мозер, потпретседател на Порше задолжен за моделите 911 и 718, изјави за австралиските медиуми дека не му се допаѓа идејата за 911 со приклучок за полнење. Според Драјв, Мозер кажа: „911 има многу комплексен пакет. Имаме препознатлив дизајн на автомобилот и не може да биде поголем.“
Доколку Порше сака да го зголеми електричниот опсег на моделот 911 преку плагин хибрид, ќе му треба поголема батерија, систем за полнење и дополнителна опрема која овозможува целосно електрично возење. Тоа би барало промена на конструкцијата на автомобилот, што Порше не сака да го направи.
Мозер истакнува: „Не сакаме да го менуваме пакетот на автомобилот, не сакаме да ја менуваме распределбата на масата, затоа се одлучивме за спортски хибрид. Не беше лесно да се вметне целата електрична технологија во постоечкиот пакет“.

Во хибридниот модел Порше користи батерија од 400 волти која е со иста големина како класична батерија од 12 волти и се наоѓа на истото место во предниот багажник. Ова значи дека инженерите работат во многу ограничен простор.
Сепак, идните технолошки достигнувања би можеле да променат сè. Помалите и поефикасни батерии би претставувале, како што вели Мозер, „сосема нови правила на играта“. Компанијата неодамна аплицираше за патент за хибриден систем со помали и полесни мотори со аксијален проток. Новиот 911 турбо С за 2026 година веќе го користи системот Т хибрид кој развива 711 КС (и 800 њутнметри) и го прави најмоќниот модел на 911 досега. Па кому воопшто му е потребен плагин хибрид?






