Пиканто, вториот најпродаван модел на корејската марка веднаш зад спортаж, сега ќе биде достапен исклучиво со 1,0-литарски трицилиндерски бензински мотор со моќност од 67 коњски сили. Така, од понудата се отстранети сегашниот 1,0-литарски мотор со 62 коњски сили и 1,2-литарскиот четирицилиндерски мотор со 76 коњски сили.
Од друга страна, кросоверот ексид на врвот од гамата добива помоќен 1,6-литарски четирицилиндерски бензински мотор со 177 коњски сили. Во исто време, претходниот 1,5-литарски бензински мотор со 158 КС во основниот модел беше заменет со хибридизиран 1,0-литарски трицилиндричен мотор кој дава 113 КС.
Најголемата вест е целосното прекинување на производството на моделот сид и неговата карван верзија, сид СВ Портпаролот на Киа потврди дека овие модели, кои се произведуваа во фабриката во Жилина во Словачка, нема да добијат директен наследник, ниту пак просид, чие производство заврши во декември минатата година.
Се шпекулира дека празнината создадена со затворањето на овие три модели ќе биде пополнета со новиот модел K4, чие пристигнување во Европа се очекува подоцна оваа година, иако засега нема официјална потврда. Станува збор за новиот конкурент на Киа на фолксваген голф кој веќе се произведува во Мексико за северноамериканскиот пазар, а тест примероци веќе се видени на европските патишта.

Прекинувањето на производството на сид ослободува производствен капацитет во фабриката во Жилина за нови електрични модели. Портпаролот потврди дека ова прави простор за претстојниот ЕВ4, првиот електричен модел на Киа во Ц-сегментот, чии испораки наскоро ќе започнат. Покрај тоа, од почетокот на 2026 година, ЕВ2, новиот електричен модел на Киа од почетно ниво, ќе се произведува во истата фабрика.
Концепт моделот ЕВ2 е веќе претставен, и тој ќе биде технолошки близнак со моделот на Хјундаи, за кој се претпоставува дека ќе се вика ионик 2 и ќе биде претставен на Саемот за автомобили во Минхен.
Сид беше претставен во 2006 година и за време на своето постоење беше еден од најпродаваните модели на брендот, особено во Европа со просечна годишна продажба од околу 80.000 единици. Набрзо потоа следеа карванот сид СВ и просид, додека повисокиот кросовер ексид пристигна во 2019 година.






