Според најновиот предлог, компаниите сепак ќе мора да ги намалат емисиите од својата флота за 90 проценти во споредба со нивоата од 2021 година. Производителите мора да исполнат построги цели за јаглерод диоксид, а од 2030 година правилата стануваат уште построги.
Во овој контекст, Фолксваген предупредува дека малите бензински автомобили немаат иднина во Европа. Извршниот директор на најпродаваниот европски бренд изјави за Ауто мотор унд шпорт дека моделите како поло ќе станат исклучиво електрични.
Томас Шефер отворено порача: „Иднината на овој сегмент е електрична“. Развивањето на нов автомобил со мотор со внатрешно согорување во Б-сегментот кој би ги исполнил строгите прописи за емисии би било премногу скапо. Тие трошоци неизбежно би се префрлиле на клиентите, што би го направило автомобилот премногу скап за конкурентниот пазар.
Само прашање на време е кога градскиот автомобил целосно ќе го изгуби моторот со внатрешно согорување, а неговата улога како индиректен наследник ќе ја преземе ИД. поло. Враќање во А-сегментот со бензински автомобил моделиран според малиот ап! или лупо исто така е исклучено. Звучи логично со оглед на доаѓањето на релативно прифатливи електрични возила. На пример, електричното поло, кој ќе пристигне следната година, ќе чини 25.000 евра во основната верзија.
Во 2027 година доаѓа сериската верзија на концептот ИД. еври1, што ќе ја намали почетната цена за електричниот модел на 20.000 евра. Во исто време, споменатите износи не вклучуваат субвенции кои ги има во нормалните земји.
Фолксваген планира и електричен кросовер со големина на поло, кој беше најавен пред неколку месеци со концептот ИД. крос на саемот за мобилност ИАА. Сите три модели ќе бидат базирани на платформата МЕБ+, развиена исклучиво за електрични возила.
Иако Фолксваген не планира да инвестира во нови мали автомобили со мотори со внатрешно согорување, постојните модели ќе останат во понуда. Компанијата од Волфсбург сè уште не одреди датум за прекин на производството на поло или неговиот кросовер пандан, моделот т-крос.
Бензинските и електричните автомобили ќе се нудат паралелно уште некое време, пред моделите со класичен погон да бидат повлечени од понудата.
Според најновите податоци за продажбата, Фолксваген е веројатно најпопуларниот производител на автомобили во Европската Унија. Тоа е единствената марка која, по првите десет месеци од 2025 година, надмина еден милион продадени возила.
Иако некои брзоплето тврдеа дека побарувачката за електрични возила слабее, податоците, барем во Европа, велат поинаку. До октомври, електричните автомобили сочинуваа 16,4 проценти од пазарот на Европската Унија, во споредба со 13,2 проценти во истиот период минатата година.
Новите, попристапни електрични модели од Фолксваген веројатно ќе играат важна улога во понатамошниот раст на побарувачката за електрични возила во наредните години.






