За разлика од традиционалниот бензин Е5, кој содржи пет проценти биоетанол и 95 проценти нафтени деривати, клима бензин 95 ги заменува фосилните компоненти на таканаречениот со зелен метанол, што ги намалува емисиите на јаглерод диоксид до 95 проценти, без никакви потребни технички прилагодувања на моторите. Станува збор за гориво што е таканаречено „спремно“ решение: може да се меша со постојните бензински горива и користи иста логистичка инфраструктура, од складирање до дистрибуција на стандардни пумпи.
Октанската вредност останува на ниво на стандардните горива (95), а производителот тврди дека квалитетот на моторот не трпи никакви загуби и дека клима бензин 95 е наменет за секојдневна употреба во возила со бензински мотори, без потреба од модификации или дополнителни инвестиции.
Клучен елемент во развојот на ова гориво е технологијата метанол-во-бензин (МТГ), развиена од ЦАЦ енжениринг. Процесот го претвора метанолот, добиен од обновливи извори, во гориво кое е слично по состав и однесување на конвенционалниот бензин.
Клима бензин 95 доаѓа од портфолиото на Клима крафтштофе ГМБХ, позната по низа одржливи горива, вклучувајќи клима дизел 25 и ХВО100. Новата формулација претставува прв обид да се понуди бензинско гориво со висок процент на нефосилни компоненти на поширокиот пазар преку редовни бензински пумпи.
„Горди сме што по успехот на клима дизел и ХВО100 сега сме во можност да ја понудиме првата алтернатива на бензинот директно на пумпата“, кажа Лоренц Кине, директор на Клима крафтштофе ГМБХ и Лиман групата, кои ја управуваат пумпата Класик во Кирхвајхе. „Ова е конкретен чекор кон попристапна и климатски поприфатлива секојдневна мобилност“.
Засега единствената голема пречка за растот на популарноста на ова гориво е цената. Имено, во Германија ова гориво моментално чини околу 2,30 евра за литар. Тоа е околу 55 центи поскапо од класичниот бензин супер 95 Е5 и околу 60 центи поскапо од Е10 супер 95 кој има 10 проценти содржина на етанол и е многу популарен во Германија. Долгорочните планови вклучуваат проширување на дистрибуцијата и можен пад на цената како што се зголемува обемот на производство и побарувачката.






