понеделник, 20 јануари 2025

150-ти роденден на Хајнекен

Објавено на

часот

Сподели

Инспирирана од зборовите на Фреди Хајнекен – „Јас не продавам пиво, туку незаборавни искуства и добри времиња“, целта на кампањата е да покаже дека кога се таквите моменти во прашање, не постои правилно/неправилно или пак точно/неточно, сѐ додека атмосферата се загрева и луѓето уживаат во дружењето.

Зошто колку и да се разликуваме во тоа со кое име го нарачуваме, како го пиеме или како го сервираме Heineken, крајната желба ни е иста: да се собереме со пријателите и луѓето што ги сакаме, да наздравиме и заедно да создаваме незаборавни искуства…на еден или друг начин!

                                                                                                                Комерцијален текст

ТОП ВЕСТИ

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ