петок, 19 април 2024
ЦУК

1.534 пати во еден ден ѕвонел единствениот број 112 за повици за итни случаи

Во Центарот на управување со кризи според последниот извештај имало вкупно 1.534 повици на единствениот број за итни случаи 112.

Објавено на

часот

Сподели

„ ‘Реални’ повици за итни случаи биле 41,85 отсто, а 58,15 проценти други, именувани како ‘неитни повици’, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие ‘други’ повици, се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите и институциите што се за итно интервенирање во Системот за управување со кризи, соопштија утрово од ЦУК.

Кон полиција биле упатени 45,91 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош – 48,64 проценти, a кон пожарникарите – 2,27 отсто.

„Кон Центарот за управување со кризи имало 3,18 отсто од ‘реалните’ повици за итни случаи што се за комбинирано решавање, што секако, заедно со другите 58,15 проценти ‘неитни повици’, вкупно 899 повици, биле предмет на примање и обработка од дежурните оперативци во Секторот Е-112 во содејство со Секторот за операции и координација во ЦУК. Интервенции за гаснење пожари на отворени и во урбани средини имало, но, во помал обем, како и други интервенции“, пишува во соопштението.

ТОП ВЕСТИ

ПОСЛЕДНИ ВЕСТИ