„Почетокот на работењето на пазарот е планиран за првиот квартал на 2025 година. Нашата деловна филозофија и ориентација, како и досега, го нагласува задоволството на нашите потрошувачи, така што од каде потекнува нашата стратегија. Развојот на пазарот во Србија се планира на микро локации достапни за што е можно повеќе потенцијални потрошувачи”, вели Зоран Младеновиќ, извршен директор на компанијата Стокомак за порталот Ритејл Србија (Retail Serbia).
„По детална анализа на пазарот во Република Србија, веруваме дека според концептот на нашиот бизнис, имаме што да понудиме на нашата целна група на потрошувачи, а тоа е понуда со најдобар квалитет по најниски цени, и се разбира брзо и ефикасно пазарење“, вели Младеновиќ.
„Веќе сме во преговори со голем број локали каде што потенцијално би можеле да ги отвориме нашите малопродажни објекти. Во моментов ја проверуваме документацијата и се надеваме дека многу брзо ќе можеме да ви дадеме информации во кои градови ќе бидат отворени првите маркети“, вели Младеновиќ.
Стокомак моментално работи со 73 модерни дисконти низ Македонија.