„Концептот вижн РС беше голем успех на Саемот за автомобили во Париз во 2018 година, така што кога работевме на фејслифтот, се обидовме да останеме што е можно поблиску до овој концепт“, објаснува дизајнерот Далибор Пантичек, кој го предводеше тимот за надворешен дизајн.
Скала сега изгледа поспортски и подинамично, а Пантичек вели дека клиентите и љубителите на чешката марка ќе го забележат тоа на прв поглед. „Тоа е секогаш задача на вакво освежување на моделот, да му се даде нов карактер на автомобилот“, вели Пантишек. Тимот на Шкода дизајн го постигнал тоа првенствено со модернизирање на надворешноста со голем број софистицирани детали.
Целокупната форма на автомобилот останува иста, но скала доби редизајнирана решетка на ладилникот, предни и задни светла и браници. Скала сега има потполно нов дизајн на дневните светла и графика на задните светла кои го прават автомобилот лесно препознатлив од далечина.
Новата решетка на ладилникот сега има нова октагонална форма и е повертикална, нагласувајќи ја агилноста на моделот. Дизајнерите овде ја истакнале играта на светлина и сенка, па предните елементи на новата решетка се сјајни, додека останатите површини се мат. „Предницата е инспирирана од историските возила на Шкода, како што е популарниот Монте Карло, и јасно го сигнализира идентитетот и долгата историја на нашата марка“, вели Пантишек.
Динамичниот карактер е нагласен со целосно новите светла. Сега имаат помали пропорции и на тој начин изгледаат поспортски и модерно отколку во претходната верзија. Кај новата скала, за прв пат во овој сегмент се користи нова ЛЕД матрикс технологија, со целосни ЛЕД светла кои доаѓаат стандардно. ЛЕД елементи имаат и светлата за магла. Со цел да се задржи поставеноста на светлата пониско, променет е внатрешниот распоред на елементите на минимум, давајќи уникатен потпис на поделени дневни светла што исто така делуваат и како трепкачи. На овој начин, новата скала лесно се разликува од кој било друг автомобил.
Промените на браникот повторно се поврзани со поспортски изглед, а светски познатиот чешки кристал е главен извор на инспирација за дизајнерите на Шкода.
Тркалата на автомобилот се исто така аеродинамични. Нивниот дизајн е преземен од концептот вижн РС. Достапни кај сите верзии, овие тркала повторно ја подобруваат аеродинамиката и ја намалуваат потрошувачката на гориво. Назад, веднаш се забележува новото лого на Шкода, а видливи се и промените на задните светла и браникот. Идејата е иста како и напред: светлата се потесни и подинамични, а браникот има поостри линии и нов, преработен дифузер.
Внатрешноста на скала е исто така обновена: автомобилот сега ќе биде достапен во три нивоа на опременост и вкупно шест опции за внатрешни детали. Дигиталната инструмент табла (8 или 10,25 инчи) е стандардна, инфозабавниот систем на автомобилот може да има дисплеј од 8,25 или 9,2 инчи. Лесна за употреба контрола на климатизацијата со копчиња и ротациони контроли.
Клиентите, исто така, може да очекуваат широк спектар на опрема, вклучувајќи мноштво системи за помош и голем број опционални функции кои не се вообичаени во оваа класа. Под хаубата има модерни и економични ТСИ ево2 мотори.
Шкода камик, омилениот кросовер на чешкиот производител, доби значително освежување. Покрај новата технологија, претставен е и новиот, моќен дизајн кој го нагласува робусниот карактер на овој урбан кросовер.
Модернизацијата поблиску го усогласува камик со неговите поголеми браќа во семејството кросовери на Шкода. Со новата верзија, вертикалната архитектура на камик, заедно со неговите робусни браници, го нагласуваат самоуверениот СУВ карактер на автомобилот. Двата браници се редизајнирани, а камик добива впечатлива нова предна маска и нови светла. Предната решетка е повисока и поширока, што дава подоминантен целокупен изглед.
Новите светла имаат нови пропорции. Камик го задржува двојниот вертикален распоред на светлата типичен за кросоверите на Шкода.
Во својата внатрешност, новиот камик го става акцентот на еколошки материјали кои полесно се рециклираат и почесто доаѓаат од рециклирани суровини. Ергономијата е исто така фундаментално преработена. Клиентите ќе ја ценат контролата на климатизацијата со копчиња и ротациони контроли. Но, тоа не значи дека камик пропушта модерни решенија. Напротив, тие сега се стандардни, дури и основниот модел има дигитална инструмент табла (8 инчи како стандард, 10,25 инчи како опција) или инфозабавен систем со екран на допир (8,25 инчи и 9,2 инчи како опција). Клиентите можат да избираат од три нивоа на опременост и вкупно шест дизајни на внатрешност.
Камик има економични 1.0 и 1.5 ТСИ мотори од генерацијата ево2 под хаубата и автомобилот може да биде опремен со навистина модерна технологија. Сега стандардно доаѓа со низа системи за помош при возење:
Продажбата на новите скала и камик веќе започна. За повеќе информации посетете го салонот на Шкода или сајтот www.skoda.mk.