Тој додаде дека ситуацијата во железничкиот сообраќај е ваква каква што е, само поради незаинтересираноста и немањето квалитетен кадар.
„Погрешни кадри, немотивирани за работа, инспирирани од некои други дејства, а не од општо добри дејства. Такви директори, таков министер имале за кои железницата не им била во видокруг. Тотално заборавена и демотивирана и затоа ние после години и години немавме и меѓународна линија’’, истакна Ивановски и продолжи. „Добар дел од возовите не биле во функција затоа што немале тркала. Толку звучи смешно, толку звучи несериозно’’, потенцираше Ивановски и дополни дека ова се случувало затоа што немало кој да направи јавна набавка за купување на тркала.
Тој најави дека целта и визиите на Владата за железничкиот сообраќај е да се поврземе со Солун и Белград, односно поврзување на коридорите 8 и 10д.
„Да бидеме поврзани со регионот, за неполни 8 години да имаме брз воз, патнички од 200 километри на час, а товарен со 120. За јавноста патничкиот е поинтересен. Да ве седнеме во Скопје во воз и за неполни 2 часа да бидете во Солун, да бидеме за 2 часа и нешто во Белград, притоа доста е поекономичен транспортот, доста побезбеден и многу поеколошки’’, заклучи Ивановски.