Веќе почна продажбата на специјално обележаните шишиња Скопско и Скопско смут во рамки на новата иницијатива за собирање средства. За секое продадено шише, 1 денар ќе биде наменет за организирање на неколку акции и инвестиции во опрема за чистење, собирање и селектирање отпад и зачувување на животната средина и македонските знаменитости.
„Продолжува нашата посветеност на зачувување на нашите природни убавини. Фокусот на Скопско како бренд е да ја поддржи заедницата, да ги обедини и инспирира луѓето да делуваат за да го направиме светот подобар. Заедно ја делиме одговорноста за да го исчистиме и да го заштитиме од загадување она што е наша гордост – природните и културни обележја на нашата земја. Оваа кампања ја нагласува долгорочната заложба на Скопско за одржливост, повикувајќи ги сите да придонесат за почиста, позелена иднина“, вели Марта Завкова, сениор бренд менаџер за Скопско во Пивара Скопје.
Минатата година во рамки на платформата „Наша гордост. Наша одговорност.“ беа реализирани акции за чистење на дното на Охридското Езеро и крајбрежјето како и поставување на пловни препреки на реките Сатеска и Даљан за да се спречи загадувањето на езерото со пловен пакувачки отпад.
Пивара Скопје со Скопско платформата „Наша гордост. Наша одговорност.“ ќе опфати и други национални обележја во земјата и ќе ги обедини граѓаните, организациите и институциите кои споделуваат слични вредности.