Уште во 2019 година се појавија првите гласини за тоа дека БМВ планира мал електричен модел и1. Иако името сугерира помал, подостапен автомобил, се зборуваше дека ќе биде поголем од претходно комерцијализираниот BMW и3.

БМВ и1 треба да пристигне во 2027 година, а поголемиот и2 една година подоцна. И двата модели треба да имаат погон на предните тркала и ќе бидат базирани на архитектурата Нова класа (Neue Klasse). Најновите гласини од оваа година дополнително ги потврдија тие планови, откривајќи дека и1 ќе биде хечбек, додека и2 ќе има изглед на класичен седан.

Првиот модел изграден на платформата Нова класа, луксузниот компактен кросовер и-икс3 од втората генерација, веќе е претставен на јавноста, заедно со неговиот дизајн и технички спецификации.
БМВ веќе го најави новиот електричен и3, кој ќе биде електричната верзија на Серија 3, што јасно ја покажува насоката на проширување на понудата. По тие два модели, логично е да се очекува помал електричен БМВ и1, за кој сè почесто има гласини.

Благодарение на работата на познатиот дигитален дизајнер Шугар Чоу, познат на социјалните мрежи како @sugardesign_1, сега можеме да видиме како би можел да изгледа БМВ и1 во реалноста.

Неговата компјутерски генерирана визуелизација го прикажува првиот БМВ и1 како компактен, значително поголем од оригиналниот и3, со дизајнерскиот јазик на Новата класа. Иако ќе биде влезен модел во електричната гама на БМВ, Чоу го замислува како автомобил кој со изгледот и димензиите потсетува на модерен наследник на BMW 3 компакт (1994-2004). Главната разлика е што сега моделот би имал пет врати наместо поранешните три.

Како и новиот и-икс3, автомобилот има остри линии кои му даваат современ, но препознатлив изглед на БМВ. Интересно е што многу љубители на марката мислат дека овој дизајн е подобар од она што БМВ го направи со моделот и-икс3. Главната причина се неколку клучни детали – нема вертикални „бубрежни“ решетки, автомобилот е понизок и поширок, а задните светла и деталите на каросеријата се поедноставни и похармонични.

Внатрешноста сè уште не е прикажана, но судејќи според видливите елементи со кремаста кожа, се претпоставува дека и1 ќе го задржи премиум чувството, со најновиот инфозабавен систем на БМВ и дигитални дисплеи.
Иако официјалните информации сè уште не се потврдени, јасно е дека БМВ сериозно ја проширува својата линија Нова класа и подготвува компактен електричен модел кој би можел да стане нова влезница во светот на електричните автомобили на БМВ.






